Teorija Uspeha

30: intervju: S korporativnim uporništvom do boljšega delovnega okolja (Jaka Kladnik)

November 19, 2021 Matej Vozel Episode 30
Teorija Uspeha
30: intervju: S korporativnim uporništvom do boljšega delovnega okolja (Jaka Kladnik)
Show Notes

V 30. epizodi je z nami Jaka Kladnik. Jaka je digitalni marketing ekspert z 20-letnimi izkušnjami, Scrum Master, business model designer, Corporate rebel, strokovnjak na področju naprednih oz. progresivnih organizacij. Leta 2015 je spoznal, da marketing ni strateška funkcija v podjetjih, temveč se ga dojema kot napredno tajništvo, takrat mu je pot prekrižala agilnost. Od leta 2015 aktivno dela na nadgradnji svojega znanja, ki posameznikom, ekipam in organizacijam omogoča drugačen, bolj agilen in transparenten pristop k delu.

 Pogovarjava se o tem kako spremeniti organizacije na način, da bi se zaposleni počutili dobro, o progresivnih organizacijah, o potencialnih posledicah s katerimi se bodo najverjetneje morale soočati organizacije, ki se ne bodo pripravljene prilagajati progresivnemu mindsetu in drugih zanimivih tematikah.


Omenjeno v epizodi:


Jaka na spletu: